۱۳۹۵ مرداد ۳, یکشنبه

افزایش فالوور اینستاگرام

چرا خرید و فروش در اینستاگرام پررونق شد؟
تا چند سال پیش فیس بوک به عنوان جایی برای خرید و فروش و درآمدزایی شناخته شده بود . میان کاربران ولی نتوانست بین تمام کاربران جا بازکند و اما اینستاگرام خیلی زود جا باز کرد و علت آن سه دلیل است :
دسترسی آسان به اینستاگرام چون با داشتن گوشی هوشمند در دست همگان و در هرلحظه و مکان به اینستاگرام میتوانید  متصل شوید. فیس بوک تمام اطلاعات صفحات را به اعضا نشان نمیدهد به صورت اتفاقی انتخاب کرده و محتویات را روی هوم قرار داده و نمایش می دهد و یا مدیر صفحه باید مقداری پول به حساب فیس بوک واریز نماید تا محتویات صفحه افزایش یابد و یکی از علت ها فیلتر نبودن اینستاگرام می باشد . و دسترسی به آن راحت تر شده است و کاربران در شبکه های اجتماعی وقت می گذارند تا در وب سایت ها یک کانال مستقیم و بدون واسطه می باشد ، تولید محتوا نمایید و از خودتان دفاع کنید .
از چین تا اینستاگرام : ردپای چینی و کارهای چینی در همه جا وجود دارد و افرادی که در اینستاگرام محصولات را به فروشگاه می رساند به دلیل سرمالیه اولیه کمتری که نسبت به مغازه داران دارند.
مسافران ، برنده فروش اینستاگرامی :
به غیر از کسانی که به صورت دائم و پیوسته مشغول هستند بعضی از مسافران به صورت مقطعی به سود های خوب می رسند  . مثلا  خانمی که به سفر ترکیه رفته بود و کالاهایی را خریداری می نماید و در صفحه اش به فروش می رساند و توضیح می دهد در سفری که به ترکیه رفتم حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان هزینه مسافرت شد و با لباس هایی که آوردم و با فروششان در اینستاگرام کل هزینه های سفرم درآمد .
امروزه کاربران زیادی به دنبال روش افزایش فالوور و لایک می باشد .
1-نوشتن یک بیوگرافی بسیار جالب و زیبا . بیوگرافی را منتشر نمایید که نشانگر اخلاقیات و روحیات شما باشد و از شکلک های متفاوت استفاده نمایید تا جلوه به خود بگیرد . کیفیت و زیبایی بیوگرافی بسیار تاثیر گذار در مرحله اول می باشد چون هر کاربری می خواهد در ابتدا از شما اطلاعاتی بداند و بعد فالویتان کند .
2- گام های اول مهم هستند . عکس پروفایلتان باید بیانگر شخصیت شما باشد .
3- با ادب پست بگذارید
4- تنوع یکی از چاشنی های زندگی است . عکس های گوناگون از خود آپلود کنید و از عکس های تکراری در مورد خود و بچه های خود خودداری نمایید . اشتراگ گذاری عکسها بیانگر شخصیت شماست .
5- خلاق باشید . زمانی که عکس و شرح کار خود را می دهید باید خلاق باشید چون یکی از راه های جذب فالوور می باشد .
6- عکس با کیفیت پست نمایید . کیفیت عکسهایی که میگیرید باعث افزایش فالوور های شما می شود یادتان باشد شما دارید با عکسها داستان زندگی خودتان را بازگو می کنید .
7- کاری کنید که عکسها دیده شوند . استفاده از هشتگ تاثیر زیادی در دیده شدن عکسها دارد پس دنبال هشتگ مناسب باشید .
راهنمای تنظیمات قسمت شبکه های اجتماعی :
سرعت عمل داشته باشید . یکی از کلمات مهم سرعت عمل در پاسخ به کامنت های کاربران مخاطبین شماست . اگر نسبت به نظرات و فالوور های دیگران بی تفاوت باشید و یا پاسخ آن ها را ندهید آنها را دعوت به آنفالو کردن صفحه تان کرده اید . مشتریان توقع دارند فعال باشید دارند فعال باشید و به سرعت پاسخ آن ها را بدهید . طبق آمار ارزیابی و بررسی شده در شبکه های اجتماعی مشتریان دوست دارند که یک ساعت و کمتر پاسخ آن ها را بدهید و تعداد محدود یک یا چند روز منتظر می مانند . کاربران را فعال کنید کاری کنید که مخاطبین شما دوستانتان تشویق به فالو کردن کنند و آنها را تگ کنند شما با پست کردن عکس های جذاب و سوال برانگیز پرسیدن سوال از کاربران با یک نظر سنجی با طرح یک سوال زیر یک پست انجام دهید .
صفحه اینستاگرام خود را مرور فرمایید . هرجا که فکرتان می رسد صفحه اینستاگرامتان را تبلیغ کنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر