۱۳۹۵ مرداد ۱۰, یکشنبه

افزایش فالوور در اینستاگرام

طریقه رفع محدود شدن در اینستاگرام به چه صورت است ؟
یکی از مشکلات رایج به وجود آمده این روزها برای کاربران رو به رو شدن با محدودیت های شامل ارسال نظر و کامنت و لایک کردن زیر پست های افراد می باشد . با توجه به استقبال بسیار زیاد که اینستاگرام پیدا کرده و تعداد زیادی در آن فعالیت می نمایند بازار خوبی برای spammer  ها و تبلیغ کنندگان بوجود آمده و فعالیت این افراد باعث مسایلی در این شبکه بوجود آورده که مسئولین اینستاگرام برای حل این مشکل در تلاش هستند . برای جلوگیری از فعالیت اسپمبر ها اینستاگرام الگوریتم های جدیدی را بوجود می آورد که سعی در شناسایی و حذف چنین افراد و اکانت هایی را از شبکه های اجتماعی دارند و این الگوریتم کاربران را که فعالیت غیر طبیعی دارند شناسایی می کند و بر آنها محدودیت ها و موانعی را بوجود می آورد .
چه فعالیت هایی غیر مجاز شمرده می شوند ؟
در ابتدا باید این سوال جواب داده شود که اسپمر ها و یا ربات ها چگونه فعالیت دارند . معمولا فعالیت آنها به این ترتیب است که اکانت می شازند و چند پست را ارسال می نمایند ( البته اکثر آنها این کار را انجام نمی دهند ) و سپس شروع به فالو کردن افراد می کنند و برای سایت های آنها کامنت می گذارند که اکثر این کمنت ها به دلیل تبلیغاتی بودن با یک مشخصات خاص و تعداد زیادی از صفحه ارسال می نمایند .
کاری که ما انجام می دهیم این است که مانند این ربات ها و اسپمر ها عمل نکنیم . در پاراگراف بالا به این گونه رفتار اشاره نمودیم . به عنوان مثال نباید تعداد کامنت های شبیه به هم را در زمان محدودی ارسال کنیم . یا تعداد زیادی از افراد را فالو نماییم باید خود را یک کاربر عادی نشان دهیم .
چه ترفند هایی برای چنین محدودیت هایی وجود دارد ؟
1-      اگر تازه وارد این شبکه شدید شروع بع فالو کردن و ارسال نظر و لایک کردن به صورت پشت سر هم و غیرطبیعی نکنید مثل شبکه اسپمر ها و ربات ها رفتار نکنید و بعد از ثبت نام در این شبکه عکس ها و مزالب خود را پست نمایید و در فالو کردن عجله نکنید . فرض مثال ده عکس پست کنید نه پشت سرهم و مثلا هرروز حداقل 3 پست و روند را تا چند روز ادامه دهید پس از چند روز این کار را ادامه دهید و سپس شروع به فالو کردن و کامنت گذاری کنید البته به تعداد عادی .
2-      پروفایل خود را کامل نمایید و اسپمرها معمولا به پروفایل خود اهمیتی نمی دهند برای پروفایلتان عکس مناسب بگذارید و قسمت های آن را کامل کنید یک بیوگرافی مختصری بگذارید .

3-      روند ارسال پست ها را قطع ننمایید سعی کنید به طور مداوم پست ارسال نمایید . 
  • سایت لایک میکر به شما پیشنهاد میکند از مقاله خرید لایک استفاده نمایید .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر